سفارش اینترنتی پستی آنلاین پیامکی تلفنی لمینت متحرک دندان سو اسمایل در خانه

سفارش اینترنتی پستی آنلاین پیامکی تلفنی لمینت متحرک دندان سو اسمایل در خانه

لمینت متحرک دندان دو فک خرید کامپوزیت متحرک دندان ترواسمایل چیست اسنپ اسمایل در داروخانه

شما خانوم ها و اقااینی ایرانی آخرین باری که مسواک خود را تعویض کردید کی بود؟ ما غذاهای تاریخ مصرف گذشته را دور می اندازیم، ویتامین ها و مکمل ها را مجدداً ذخیره می کنیم و محصولات زیبایی خود را اغلب جایگزین می کنیم، اما وقتی صحبت از سلامت و زیبایی به میان می آید، این بهداشت دهان و دندان ما است که به اندازه سایر بخش های رژیم ما مورد توجه و توجه قرار نمی گیرد. با این حال، قوانین و نکات مهمی وجود دارد که باید برای حفظ سلامت مطلوب دندان ها رعایت کنید.

 

 

چه زمانی باید مسواک متحرم خود را عوض کنیم + نکات طلایی خرید مسواک

 

 


چه زمانی مسواک خود را عوض کنید


همه دندانپزشکان و انجمن دندانپزشکی توصیه می کنند مسواک خود را هر 3 ماه یکبار تعویض کنید. با گذشت زمان، مسواک‌ها دچار ساییدگی و پارگی طبیعی می‌شوند و با از بین بردن پلاک از روی دندان‌ها و لثه‌ها اثر کمتری پیدا می‌کنند. مطالعات نشان داده اند که حدود 3 ماهگی زمانی است که موهای زائد شکسته شده و کارایی خود را از دست می دهند.یکی از ملاحظات دیگری که معمولاً به آن فکر نمی‌کنیم (و احتمالاً دوست نداریم به آن فکر کنیم) این است که میکروب‌ها می‌توانند در موهای مسواک پنهان شده و جمع شوند. این امر باعث می‌شود بعد از سرماخوردگی یا خطر عفونت مجدد، مسواک خود را تعویض کنید.اگر به درستی از آنها مراقبت نشود، قارچ و باکتری نیز می توانند در موهای زائد ایجاد شوند. پس از استفاده، مطمئن شوید که مسواک خود را کاملاً بشویید و خشک کنید، بدون درپوش در حالت عمودی نگهداری کنید و آن را از مسواک های استفاده شده دور نگه دارید. هنگام سفر، حتما سر مسواک خود را بپوشانید تا از آن محافظت کنید و از انتشار میکروب ها جلوگیری کنید.

 

چه زمانی باید مسواک متحرم خود را عوض کنیم + نکات طلایی خرید مسواک

 

 

اگر دقیقاً به یاد نمی آورید که چه مدت از آن گذشته است، به وضعیتی که سر مسواک خود در آن قرار دارد توجه ویژه ای داشته باشید - اینکه آیا موهای مسواک ساییده شده، باد می زنند یا فرسوده شده اند، یا به خصوص اگر تغییر رنگ تیره را مشاهده می کنید، که این نشانه است. از قالب

 

 

 چه زمانی باید مسواک متحرم خود را عوض کنیم + نکات طلایی خرید مسواک


اگر به اندازه کافی مسواک خود را عوض نکنم چه اتفاقی می افتد: 

اگر دانستن اینکه باکتری ها و قارچ ها روی موهای مسواک شما انباشته می شوند دلیل کافی برای تعویض مکرر مسواک شما نیست، تعدادی از خطرات و مسائل غیرقابل دعوت دیگر نیز در عدم تعویض مسواک وجود دارد. یکی از خطرات شامل آسیب رساندن به لثه‌ها است، زیرا مسواک‌های قدیمی با از بین بردن پلاک از روی دندان‌ها بی‌اثر می‌شوند که منجر به التهاب لثه می‌شود. در صورت عدم درمان، التهاب لثه منجر به عفونت می شود که می تواند باعث افتادن دندان ها شود.حتی ناخوشایندتر، شما می توانید از مسواک های بیش از حد استفاده شده بیمار شوید (نگاه کنید به: باکتری ها و قارچ ها ایجاد می شوند)، مسواک شما می تواند کپک بزند، یا احتمالاً کمترین جذابیت، شما می توانید ذرات ناخواسته را در صورت نگهداری در نزدیکی توالت وارد بدن خود کنید.من شما را نمی دانم، اما من می خواهم همین الان مسواکم را عوض کنم و برای تمیز کردن عمیق با دندانپزشکم برنامه ریزی کنم.

 

 

چه زمانی باید مسواک متحرم خود را عوض کنیم + نکات طلایی خرید مسواک

 


هنگام خرید محصولات دندانپزشکی چه نکاتی را باید در نظر گرفت: 


در طول معاینه و تمیز کردن بعدی دندانپزشک خود از دندانپزشک خود بخواهید تا توصیه هایی در مورد آنچه که باید بر اساس نیازهای فردی خود، وضعیت سلامت دندان خاص خود و غیره خریداری کنید، ارائه دهد.برخی از پیشنهادات رایج در بین متخصصان دندانپزشکی این است که به دنبال مسواک هایی با موهای نرم باشید، زیرا موهای سخت به دندان ها و لثه های شما آسیب می زند، اندازه سر مسواک را انتخاب کنید که یک یا دو دندان را در یک زمان لمس کند، از خمیر دندان حاوی فلوراید مورد تایید استفاده کنید. استفاده از دهانشویه برای مبارزه بیشتر با پلاک و التهاب لثه، و نخ دندان را فراموش نکنید!سرمایه گذاری روی مسواک برقی را در نظر بگیرید، زیرا ثابت شده است که این مسواک ها سلامت دهان را بیشتر از آنچه که مسواک دستی می تواند با از بین بردن پلاک، کاهش التهاب لثه و از بین بردن لکه های دندان انجام دهد، بهبود می بخشد. همچنین نشان داده شده است که آنها میزان پلاک روی دندان افراد مبتلا به بیماری پریودنتال را به حداقل می‌رسانند.تحقیق خود را در مورد این که چه محصولاتی با نیازهای شما مطابقت دارند، انجام دهید و فراموش نکنید که از دندانپزشک خود توصیه هایی بخواهید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mahnaz ? تاريخ: شنبه 13 آذر 1400برچسب:نکات خرید مسواک, ? موضوع: <-CategoryName-> ?